naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

уторак, 26. новембар 2013.

Gris noklice

Tražila sam po internetu nešto da zakuvam u supi (gomboce,noklice,neko zanimljivo testo...) i onda sam pronašla ovaj recept.Kad sam ga pročitala sumnjala sam da će uspeti jer bio mi je neobičan ali sam odlučila da isprobam.I nisam se razočarala tako lepe i ukusne noklice možemo napraviti.Neče se ni raskuvati ostače lepe mekane.

Potrebno je:
80 ml mleka,30 gr griza2 čena belog luka,1peršunov list,biber,muskatni orah,so,1 jaje.
Priprema se:
Prokuvati mleko sa soli i mlevenim biberom.Kad proključa sipamo griz i skuvamo ga.Dodamo istisnut (ili sitno iseckan) beli luk,peršunovo lišće sitno sečen i muskatni orah.Jaje izlupamo viljuškom i dodamo u topao griz i dobro promešati.Ostaviti da se malo prohladi i sa dve kasicice oblikujemo noklice koje skuvamo u kipućoj supi.
Recept je odavde.

Нема коментара:

Постави коментар