naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

недеља, 24. новембар 2013.

~ Napokon sam rešila ~

Ima vas koji me znate jer već 3 godine vodim blog Vanilla na dva jezika na mađarskom i na srpskom.Već par meseci nisam ništa ni tamo postavljala jer već odavno vagam o nekoj promeni.I na kraju sam odlučila da razdvojim blog.Vanilla ostaje na mađarskom a ovaj vodim na srpskom.Bude mi često nezgodno jer nemam toliko slobodnog vremena da odjednom otkucam recept na dva jezika i čini mi se da je ovo najbolje rešenje.

Neke meni omiljene recepte ću preneti i ovamo prvo ću njih prekopirati pa onda postavljam nove recepte. I što je još pomoglo pri odluci da krenem iz početka je krađa slike čega mi je stvarno dosta zato ću ovde i na Faceu da postavljam potpisane slike a to je nešto što ja lično nevolim.

Нема коментара:

Постави коментар