naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 25. новембар 2013.

~ Panda hleb ~

Davno sam htela da je isproba i onda kad sam videla kod La casa de vainilla  odlučila da i sama probam.Zadovoljna sam iako mi malo namiguje ali vidim gde sam pogrešila biće bolje sledeći put.

Potrebno je:
1 suvi kvasac (7gr),300 gr brašna,2 kašike šećera,1 kašičica soli,1 žumance,1,5deci mleka,50 gr putera, 1 kašika kakaa,1 kašika crvene paprike.
Priprema se:
U mlako mleko pomešamo sa žumancem.Pomešamo brašno,kvasac,so,šećer i komadiće putera.Dodamo mleko sa žumancetom i umesim testo.Stavimo na radnu površinu i nastavimo da mesimo (ako treba dodamo još malo brašna).Dobila sam 590 gr testa i podelila na 3 dela na sledeci način: odvojila 100 gr i dodala mu kakao razmutila u par kapi vrele vode i umesila u testo.250 gr ostavila sam belo a ostatku dodamo crvenu papriku koji isto umutimo sa par kapi vrele vode.Uvijemo svaku u providnu foliju i ostavim da se nadigne 40 minuta onda izbodem sa čačkalicom i ostavim još 10 minuta.Moj kalup za hleb je 31 cm dugačak.
Od svetlog testa odvojim 100 gr napravim valjak dužine tepsije.Od braon testa odkinem 60 gr i od toga napravim dva valjka iste dužine i stavim na ivicu belog valjka.Od 30 gr belog testa isto napravim valjak i stavim između braon testa.
Ostatak belog testa razvučem oklagijom i pokrijem ga samo od gore.Ostatak braon testa podelim na dva dela i napravim valjak od njih i stavim na ivice testa.
Od crvenog testa odvojim 80 gr i stavim između braon valjaka.
Ostatak crvenog testa razvučemo i obložimo snjim ceo (pazimo da se na dnu ne preklope jer imam ispupčenje od toga).
Ostavimo da se odmori 15 minuta i ispečemo na 180 stepeni u obloženom kalupu,kad je počelo da dobija boju smanjila sam na 160 stepeni.


Нема коментара:

Постави коментар