naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 20. јануар 2014.

Krofne u mleku

Krofne su mi slabost.Od klasičnih do neobičnih,od princes princes krofni do...sve volim.


Potrebno je:
4 deci mleka,1 kašičica šećera,40 gr kvasca,2 kašike šećera,prstohvat soli,2 žumanaca,100 gr masti,750-800 gr brašna.
5 deci mleka,4 kašike šećera,3 vanilin šećera.
Priprema se:
U 1 deci mlakog mleka otopimo 1 kašičicu šećera i dodamo kvasac da nabubri.Sipamo 700 gr brašna u činiju dodamo prstohvat soli,mast,žumanca,mleko,šećer i nadošao kvasac.Dobro umesimo da dobijemo mekše testo koje se nelepi za ruke i za činiju.Ostavimo da se udvostruči.Kad se testo nadiglo premesimo i ostavimo da se odmori 15-20 minuta.Razvučemo oklagijom na 1,5-2 cm debljine i poređamo u dublju đuvečaru.Ostavimo ponovo da se malo odmori dok nam se ugreje rerna i ugrejemo 5 deci mleka 4 kašike šećera,3 vanilin šećera.Polako ulijemo u tepsiju između krofni i lagano potresemo tepsiju da nam krofne plivaju na mleku.Stavimo u rernu ugrejanu na 180 stepeni i ispečemo.Još tople serviramo na tanjiru sa pekmezom po želji.


8 коментара:

  1. Ovo mi deluje super! Volim kvasna testa kod kojih ima neka fora u pripremanju. Ovo sa mlekom mi deluje baš zanimljivo. Biće isprobano :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Isto to volim i ja kod kvasnih testa.

      Избриши
    2. Danijela, da li krofne upiju svo mleko za vreme pečenja? Kakvo testo bude kad je pečeno? Vlažnjikavo ili ...? Danas ću da ih pravim, pa da znam šta da očekujem :)

      Избриши
    3. Upiju svo mleko vrlo malkice ostane ni ne prekrije dno tepsije a sa gornje strane krofna kao neko pecivo a sa donje je vlažno da nekažem ljigavo jer je bilo u mleku.Ja sam jela kašikom jer je lepo mekano.Meni se mnogo dopalo.
      Nadam se da će i tebi.

      Избриши
    4. Hm... zamišljam ih ohlađene u frižideru, sa puno šlaga odgore... :) Javljam utiske ;)

      Избриши
    5. Isprobano, prezadovoljna! :) Jedan deo je otišao sa prah šećerom dok su još bile tople, a ostatak sam ohladila u frižideru, pa smo ih jeli sa šlagom. Odlične su i tople i hladne. Dodala sam u testo malo rendane korice limuna, pa je imalo finu, osvežavajuću notu.

      Избриши
    6. Baš mi je drago da ti se dopalo.I ja često u krofne dodajem limunovu koru.

      Избриши