naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

субота, 18. јануар 2014.

Proja sa čvarcima

Jedna od mojih omiljenih blogerki je Moje grne njen blog sam i više puta prelistala do početka do kraja.Skinula i više recepata da isprobam.Ovaj recept je sa njenog bloga.Proju volimo svi a za čvarke da ne govorim.Odlične su.


Potrebno je:
100 gr kukuruznog brašna,100 gr pšeničnog brašna,50 ml mleka,200 gr kiselog mleka,1 jaje,50 ml ulja,1 kašičica praška za pecivo,75 gr duvan čvaraka,75 gr fete sira,1 manja crvena paprika iz turšije,so,susam i kim.
Priprema se:
Papriku iz turšije sitno iseckamo (ja nisam dodala jer klinci se bunili).Fetu izgnječimo viljuškom.U drugoj činiji sjedinimo pšenično i kukuruzno brašno sa praškom za pecivo.Umutimo jaja,dodamo kiselo mleko, mleko,ulje smutimo i na kraju dodamo i brašno pa malo posolimo.Dodamo sitno sečenu papriku i duvan čvarke (ja sam mesnatije obične čvarke sitno isekla i to sam dodala) promešamo sa varjačom.Kalup za mafine obložimo papirom za pečenje ili stavimo papirne korpice i napunimo smesom ali ne skroz do vrha. Pospemo susamom i kimom i na 180 stepeni ispečemo.Pečene ostavimo malo da se prohlade i poslužimo.


5 коментара:

  1. Hvala na isprobavanju recepta. Drago mi je da ti se sviđa. :*

    ОдговориИзбриши
  2. 75 gr duvan čvaraka, molim jel mozete da mi objasnite sto je ovo ne razumem.Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je jedna vrsta cvaraka ovde mozete videti kako izgledaju.
      https://www.google.rs/search?q=duvan+cvarci&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=eUHcUpy8N7PbygO0mIGgCA&ved=0CC4QsAQ&biw=1440&bih=775

      Избриши
  3. Nisam do sada probala proju na ovakav nacin. Zanimljivo! :)

    ОдговориИзбриши