naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

субота, 26. јул 2014.

~ Čokoladna torta ~

U nedelju je mom Dragom bio rođendan a i naša 10.godišnjica braka.Kako je vreme samo brzo proleteo...
Ovu tortu je moja sestra pravila pre 3 nedelje zetu za 30.rođendan tamo sam probala i odlučila da napravim nama za godišnjicu jer je jako ukusna.Ja nisam ljubitelj čokoladnih ni kolača ni sladoleda ni torti.Ali ova je je jako kremasta i valjda zbog tankog sloja pekmeza bude tako ukusna.


Potrebno je:
Kore:
4 jaja
4 kašike šećera
3 kašike brašna
2 kašike kakaa
1/2 prašak za pecivo
x 3 jer nam trebaju 3 kore
Fil:
1 litar mleka
4 pudinga od čokolade
150 gr čokolade za kuvanje
6 kašika šećera
250 gr putera ili margarina
još:
500 ml slatke pavlake
1 mala teglica pekmeza od kajsija

Priprema se:
Kore: Jaja razdvojimo,belanca mutimo mikserom u čvrstu penu sa šećerom.Kad je čvrsta pena i dalje muteći samo malo smanjenom brzinom dodamo jedno po jedno žumanca i na kraju mešavinu brašna,kakaa i praška za pecivo.Sipamo u tepsiju 41x27 cm obloženu papirom za pečenje i na 180 stepeni ispečemo.Ovako uradimo još 2 kore.
Za fil praškove za puding i šećer umutimo sa 3deci mleka da nema grudvica a ostalo mleko stavimo da uvri. U uvrelom mleku skuvamo razmućen puding.Kad skinemo sa vatre dodamo izlomljenu čokoladu i mešamo da se otopi pa ostavimo da se ohladi.U hladan krem dodamo umućen puter ili margarin.
Umutimo slatku pavlaku u čvrstu penu.
Po receptu fil se deli na 2 dela ali meni je bilo nemoguće sav taj fil staviti tako pa sam ja mazala i na gornju koru.
Stavimo koru namažemo pekmezom 1/3 fila na to 1/3 slatke pavlake pa druga kora pekmez pa fil slatka pavlaka kora perkmez fil i slatka pavlaka.
Ukrasimo šlagom.
Recept je odavde.


Нема коментара:

Постави коментар