naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 24. новембар 2014.

~ Danas mi je divan dan ~

mom je blogu 1.rođendan :)
Pre tačno godinu dana sam donela po mom mišljenju jako dobru odluku da razdvojim stari blog i da zasebno vodim drugi na srpskom jeziku a stari da ostavim na mađarskom da pišem.
Sa starog bloga sam prenela 221 recept a za godinu dana sam objavila 169 novih.
Za ovih godinu dana dobila sam skoro 80000 pratilaca na Facebooku ukupno pratilaca na blogu imam 269 na Twitteru 195 a na Pinterestu 46 i pregled bloga je preko 200000. E dosta detalja i statistike ( ovo beležim da ja znam zarad moje duše :) )
Sada dragi moji koji me pratite da vas nagradim za to što navraćate da čitate i da isprobate neke moje recepte.
Nagrada sadrži:
1 silikonsku modlu
1 paket modlica raznih oblika
1 modlicu za perece
1 modlicu za vanilice
1 lopaticu
1 krpu za sudove
3 mala paketića dekor mrvica Dr.Oetker
i za kraj nešto slatko 1 malu kućicu od medenjaka koje sama pravim vidi ovde
Sve što treba da uradiš je:
Budi pratilac na blogu
Ostavi komenatar kod ovog posta (ako si kao anoniman onda ostavi ime i prezime u komentaru )
Lajkuj face stranicu Vanilica
i podeli ovaj post sa prijateljima

Mogu da učestvuju samo državljani Srbije.
Nagradna igra traje do 30.11.2014. do ponoći.
Ime nagrađenog će se objaviti na blogu 01.12.2014. u toku dana.
Hvala što me pratite.


28 коментара:

  1. Sve čestitke :) Želim ti puno uspeha u svemu što radiš :)

    ОдговориИзбриши
  2. SVe je fantasticno sto ste objavili samo tako nastavite zelim puno srece i srecan prvi rodjendan.

    ОдговориИзбриши
  3. Divan jubilej i sve čestitke...
    Hvala na nesebičnom poklanjanju divnih recepta i saveta,
    nadam se da ćemo slaviti još puno jubileja.
    Ovaj poklon je divan za sve one koji vole da se muvaju po kuhinji,
    a ja sam jedna od njih :)

    ОдговориИзбриши
  4. sve naj naj za prvi rodjendan bloga neka ih bude jos mnogo...recepti su fantasticni kao i saveti koje delite sa nama ...jos jednom sve cestitke

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam vam rodjendan. Recepti su vam lepi. Zelim vam da ovaj blog postoji jos mnogo godina. :)

    ОдговориИзбриши
  6. sve najlepse, jos dugo dugo godina da nas radujete lepim receptima

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam ti prvu godišnjicu ovog bloga ! ne ulazim u izbor za nagradu, ali svakako želim reći da rado navratim na tvoj blog i nadam se da će biti još puno lijepih godišnjica i odličnih recepata !

    ОдговориИзбриши
  8. SILVIJA OLAS :-) Sretan 1.rođendan i sve najbolje vam želim :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Neki kažu da je rođendan prava prilika da se osvrneš na proteklu godinu. Drugi kažu da je rođendan pravo vreme da razmisliš o onome što je pred tobom. Ja kažem: “Iseci tortu i hajde da jedemo”.
    SRECAN RODjENDAN !!!! od srca zeli BOJANA BOKA

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan rođendan! Valeria Molnar

    ОдговориИзбриши
  11. Srećan Rođendan!!!!Miroslav Radivojević

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam!!! Ivana Miljević

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam! Svaka čast za sve što radiš, vrlo rado svratim ovde ;)

    ОдговориИзбриши
  14. ČESTITKE, VEOMA RADO PRATIM VAŠ BLOG I KORISTILA SAM MNOGE RECEPTE, SAVRŠENI SU!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши