naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

уторак, 19. јануар 2016.

~ Kafanska pogača ~

Htela sam uz ručak da napravim neku lepinju ili pogaču ali naravno kasno se setila. Zato sam u google upisala ključne reči i prvi recept mi je izašla ova kafanska pogača dopala mi se prvoverena blogerka je pravila to je još jedan plus kod mene i nisam se razočarala mnogo nam se dopala.


Potrebno je:
20 gr kvasca
1 jogurtska čaša mlake vode
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
2 kašike ulja
oko 300-320 gr brašna

Priprema se.
Od navedenih sastojaka zamesimo testo. Kvasac netreba aktivirati nego se odmah sve mesi.
Prebacimo na radnu površinu oblikujemo loptu koju spljoštimo rukama da dobijemo oblik pogače željene debljine. Trebala bi da bude tanka ali ne previše jer će u toku pečenja još narasti.
Prebacimo u tepsiju obloženu papirom za pečenje i namestimo da lepo izgleda pogača. Izbockamo viljuškom neku šaru po testu. Ugrejemo rernu na 250 stepeni i stavimo pogaču kad se malo zapekla smanjimo temperaturu na 180 stepeni i ispečemo. Ukupno vreme pečenja je oko 15-20 minuta.
Recept je odavde.


Нема коментара:

Постави коментар