naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 2. јул 2014.

~ Mia torta ~

Ovu tortu sam pravila kad mi se sestra porodila (a malecka neki dan napunila godinu dana) a slika se nekako zaturila u kompjuteru i sad slučajno naišla pa vreme da je objavim.


Potrebno je:
Testo:
8 belanaca
8 kašika šećera
7 kašika mlevene plazme
2 kašike brašna
1 prašak za pecivo
Fil:
8 žumanaca
120 gr šećera
3 deci mleka
1 puding od vanile
250 gr putera ili margarina
ostatak od mlevene plazme (pakovanje je 150 gr deo u koru ostatak u fil)
100 gr sitno seckane bele čokolade
2 deci slatke pavlake
200 gr šlaga za ukrašavanje

Priprema se:
Umutimo belanca u čvrst sneg sa šećerom.Dodamo pomešanu plazmu,brašno i prašak za pecivo.Polako lopaticom sjedinimo i sipamo u tepsiju obloženu papirom za pečenje veličine 35x40 cm.Pečemo na 180 stepeni.Kad je kora pečena i ohlađena po dužini presečemo na 3 jednaka dela.
Za fil na pari skuvamo žumanca sa šećerom,vanilin šećerom,pudingom i mlekom.Kad se skuvalo u topao krem dodamo i mleveni keks i ostavimo da se skroz ohladi.Umutimo penasto puter ili margarin i sjedinimo sa hladnim filom.Umutimo slatku pavlaku.
Na duguljastu tacnu stavimo jednu koru stavimo pola fila pospemo sa pola seckane bele čokolade preko namažemo umućenu slatku pavlaku preko druga kora druga polovina fila ostatak od čokolade i preostali šlag od slatke pavlake pa preklopimo trećom korom. Umutimo šlag i ukrasimo tortu.


A ovu kutiju od medenjaka sam joj od srca pravila.Ona je moja princeza posle dva moja momka ona je postala porodična maza.



Нема коментара:

Постави коментар