naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 24. јул 2014.

~ Nesquik san torta ~

Ova torta se često spema u našoj porodici.Jako je izdašna,ukusna i kremasta.
Čak je bila i mladenačka torta kod moje sestre na venčanju i ja sam je pravila.


Potrebno je:
Braon kora:
5 belanaca
5 kašika šećera
1 puding od čokolade
Žuta kora:
5 balanaca
5 kašika šećera
1 puding od vanile
Bela kora:
5 belanaca
5 kašika šećera
3 kašike gustina
Fil:
15 žumanaca
10 kašika šećera
10 punih kašika brašna
1 litar mleka
375 gr putera ili margarina
400 gr nesquika
500 ml slatke pavlake
šlag za ukrašavanje

Priprema se:
Kore: Umutimo 5 belanaca sa 5 kašikom šećera u čvrst sneg i lagano dodamo puding prah od čokolade.Sipamo u tepsiju 41x27 cm obloženu papirom za pečenje i ispečemo na 180 stepeni.Ovako uradimo i žutu i belu koru.Kore će se skupiti ako se prepeku znak da je pečeno kad se počela odvajati od stranice tepsije.I proverim čačkalicom sredinu.
Žumanca umutimo sa šećerom i dodamo brašno i 2 deci mleka.Sve to skuvamo u preostalom mleku (8 deci).U vruć fil umešamo 200 gr nequika i ostavimo da se ohladi.Penasto umutimo puter ili margarin sa 200 gr nesquika i sjedinimo sa hladnim filom.Umutimo slatku pavlaku.
Slažemo: Bela kora,fil,slatka pavlaka,žuta kora fil,slatka pavlaka,braon kora fil,slatka pavlaka.
Recept je odavde.




6 коментара:

  1. Prelepa. U receptu u sastojcima nema Nesquika.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. јул 2014. 14:56

    Jako mi se dopada ali mi se cini da je greska u meri za korice-5 jaja umesto 5 belanaca.Da li sam u pravu? Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман24. март 2015. 08:14

      Ne,nego 5 belanaca.Pravila sam je vise puta :-) Jedino sta bih savetovala malo manje neskvika staviti nista drugo.Ja na duplu meru stavljam 400g.

      Избриши
  3. Одговори
    1. U slag za ukrasavanje dodajemo mleka po volji. Ja slag cvrsce mutim i mutim ga sa kiselom vodom.

      Избриши