naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 11. новембар 2015.

~ Kuglof sa bundevom i sokom od pomorandže ~

Sad je sezona bundeve a mi je najviše koristimo u bundevari jer je obožavamo ali pravimo i druge lepe stvari od bundeve.


Potrebno je:
200 gr pirea od bundeve
125 gr omekšalog putera ili margarina
125 gr šećera
1 vanilin šećer
prstohvat soli
3 jaja
250 gr brašna
1/2 kesice praška za pecivo
Preliv:
2 narandže
2 limun (ja sam stavila 1)
150 gr šećera

Priprema se:
Za pire od bundeve ili je ispečemo u rerni ili izrendanu sa malo (100 ml) vode prodinstamo. Ja sam koristila pečenu bundevu to je dovoljno samo viljuškom izgnječiti. Kalup za kuglof namastimo (ja nisam jer imam silikonski kalup). Omekšali puter ili margarin mikserom umutimo sa šećerom, vanilin šećerom, prstohvatom soli 3-4 minuta. Dodamo jaja jedno po jedno posle svakog jajeta dobro umutimo. Brašno prosejemo sa praškom za pecivo i naizmenično sa pireom od bundeve dodajemo u smesu od putera i jaja. Testo sipamo u namašćen (ako koristite silikonski netreba) kalup za kuglof. Pečemo na 170 stepeni oko 50 minuta. Pečen kolač ostavimo u modli jedno 15-ak minuta tada izvrnemo pa je vratimo nazad u kalup.
Napravimo preliv: iscedimo sok od narandže i limuna (oko 250 ml ) i sok prokuvati sa 150 gr šećera na umerenoj vatri oko 10 minuta. Još vruć kolač izbockati štapićem za ražnjiće i natopiti sirupom. ostavimo tako još 15 minuta tada izvrnemo na tanjir i uživamo u njemu.
Recept je odavde.


Нема коментара:

Постави коментар