naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 4. фебруар 2015.

~ Čudna buba sa pavlakom ~

Pre par meseci ovaj recept je bio pravi bum na mađarskim blogovima. Više neznam ni sama ko je prvi koji je objavio mnogo njih je spremalo. I ja sam napravila odličan brz kolač deci se mnogo dopalo.


Potrebno je:
200 gr brašna
300 gr šećera
2 jaja
375 gr kisele pavlake
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
100 gr čokoladne mrvice

Priprema se:
Rernu ugrejemo na 160 stepeni. Brašno pomešamo sa praškom za pecivo i soli dodamo pavlaku, jaja i šećer pa dobro pomešamo. Na kraju umešamo čokoladne mrvice da se ne rastope. Smesu sipamo u tepsiju (20x30 cm) obliženu papirom za pečenje i oko 30 minuta pečemo u ugrejanoj rerni. Kad se ohladilo možemo namazati čokoladu odgore ili pospemo sa prah šećerom.



14 коментара:

  1. baš dobar recept,nego samo da pitam,jeli kisela pavlaka ili slatka ?
    veliki pozzz... Danka

    ОдговориИзбриши
  2. Daniela molim pomoć, kolač pravljen nekoliko puta,(kao i puno stvari s tvog bloga) savršen je ali mi se mrvice spuste na dno. Mijenjala sam odnos brašna glatko/oštro, čak mrvice miješala prvo u brašno ali uvijek potonu. Ne budu ovako raspoređene kao kod tebe. Suzana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno neznam zašto potone. Ja sam mrvice umešala u testo bukvalno pre nego što sam stavila da se peče.
      Znači rerna vrela smesa umućena umešamo mrvice sipamo u tepsiju i odmah u rernu. Videla sam na puno mađarskih blogova nigde nisam čula za taj problem nadam se da sam pomogla.

      Избриши
    2. Pokušajte ovako mrvice pre stavljanja u testo preyhodno stavite u zamrzivaĉ i onda vam se neće otopiti i biće čvršće i obavezno one idu na kaju pripteme testa!!!!

      Избриши
  3. poštovana,
    na koliko stepeni se peče kolač?

    ОдговориИзбриши
  4. Gde kupujete ove cokoladne mrvice, ja trazila u prodavnici zdrave hrane, ali nemaju.

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko vidim u ovaj kolač ne ide ni ulje, ni margarin- puter? Nije potrebna nikakva masnoća?

    ОдговориИзбриши