naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 22. април 2015.

~ Kapri torta ~

Ove godine Vaskrs i moj rođendan su bili isti dan. Sa momcima sam se dogovorila da bude kapri torta. Ukrasila sam je sa šargarepicama i zekom da bude ipak u duhu praznika. A ovaj prelepi tanjir sam dobila od mojih malih momaka za 8.mart i bili su jako srećni što sam tortu stavila baš na taj tanjir. :)


Potrebno je:
3 velika belanaca
3 kašike šećera
1 kašičica praška za pecivo
3 kašike mlevenog keksa
1/2 kašike brašna
x 2 jer nam trebaju 2 kore
Voćni fil:
300 gr smrznutih jagoda
150 gr šećera
1 deci vode
1 puding od jagode
Žuti fil:
6 žumanaca
100 gr šećera
2 vanilin šećera
2 kašike gustina
2 kašike brašna
350 ml mleka
150 gr putera ili margarina
Čokoladni preliv:
100 gr mlečne čokolade
3 kašike ulja

Priprema se:
Umutimo belanca sa šećerom u čvrst sneg, mikserom dalje muteći dodamo mešavinu mlevenog keksa, brašna i praška za pecivo. Pečemo u kalupu prečnika 24 cm na dno stavimo papir za pečenje. Na ovaj način spremimo još jednu koru.
Za voćni fil jagode stavimo da se kuvaju sa šećerom i sa 0,5 deci vode. Kad su se jagode otkravile štapnim mikserom usitnimo. Puding umutimo sa ostatkom vode da nema grudvica i skuvamo u izmiksanim jagodama. Ostavimo da se ohladi.
Za žuti fil umutimo žumanca sa šećerom, gustinom, brašnom i malo mleka. Ostatak mleka stavimo da uvri i skuvamo ovu mešavinu u njoj. Skuvan fil ostavimo da se ohladi. Puter ili margarin pensato umutimo i sjedinimo sa hladnim filom.
Čokoladu otopimo sa uljem.
Na prvu koru namažemo pola fila od jagode na to pola žutog fila na to pola otopljene čokolade pa opet kora fil od jagoda, žuti fil i čokolada od gore. Ukrasimo šlagom.




Нема коментара:

Постави коментар