naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

уторак, 28. април 2015.

~ Palačinke (osnovno testo) sve po 2 ili 3 ili 4 ...~

Ja već godinama ovako pravim palačinke nemože da omane sve zavisi za koliko osoba pravim samo povećavam ili smanjim sastojke. Ali najčešće pravim od svega po 3. :)


Potrebno je:
3 jaja
300 gr brašna
300 ml mleka
300 ml kisele (gazirane) vode
prstohvat soli
kašičica šećera
1 kašika ulja

Priprema se:
Jaja sa soli i šećerom umutimo žicom. Dodamo neizmenično brašno i mleko. Razredimo kiselom vodom i na dobro ugrejanom tiganju na kap ulja ispečemo.


6 коментара:

  1. Izgledaju bas kako treba. Ja imam neki recept za palacinke ali je vise od oka pa nekad budu bolje a nekad gore. Moracu da probam i ovaj bas zbog toga sto je sve tacno izmjereno pa svaki put mogu da budu jednake.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je dugo tako bilo od oka sam pravila pa nekad tanje nekad deblje. A sad mi je bš kako treba. Ako radim nemoram ujutru umutiti pa da momci peku nego znaju i sami napraviti meni su najbolji.

      Избриши
  2. i meni je ovaj recept najljepši za palačinke... i ja ga imam na blogu ;-)
    http://cakeselection.blogspot.com/2014/03/tijesto-za-palacinke-sve-po-4.html

    ОдговориИзбриши