naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 18. јануар 2021.

~ Štrudla-pita sa višnjama ~

 Meni je štrudla od dizanog testa pošto sam recept našla pod tim nazivom ja sam samo dodala pita jer je meni ovo više rolovana pita od višanja. Sve u svemu jako ukusno.



Potrebno je:

9 tankih kora za pitu

900 gr višanja može i smrznutih

150 gr šećera

1 vanilin šećer

2 puding od vanile

malo ulja

Priprema:

Ako su višnje zamrznute stavimo ih u cediljku da se odlede i ocede. Kad se ocedile pomešamo sa šećerom, vanilin šećerom i pudingom u prahu.

Stavimo jednu koru namažemo sa malo ulja na to još jedna kora ponovo malo ulja u treća kora. Trećinu višanja rasporedimo po kori ali da nam rubovi ostanu čisti. Krajeve savijemo na unutra da nam fil ne iscuri pri pečenju i urolamo štrudlu. Na ovaj našin napravimo još dve. 

Tepsiju namažemo uljem i pređamo štrudle-pite i namažemo od gore sa uljem. Pečemo na 180 stepeni na pola pečenja može se premazati sa mlekom tad će kore biti mekše neće toliko krckati.

Recept je sa coolinarike.



Нема коментара:

Постави коментар