naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

петак, 20. октобар 2023.

~ Medvedić ~

 Ovog medu sam prvi put pravila sestričini za 2-3 rođendan, mala se oduševila 😍 Posle toga sam ga pravila još par puta drugaricama. Nije klasična torta ukusa su više kao cake pops ali je dekorativna. Po receptu ona je ukras na torti a ja sam duplirala sastojke i napravila da meda bude sama torta.

Potrebno je:

250 gr putera ili margarina

250 gr šećera u prahu

300 gr plazma keksa

150 gr mlevenih oraha

150 gr žele bombona

100 gr seckane čokolade

oko 200 ml soka od pomorandže

Dekoracija:

šlag

malo fondana

Priprema:

Umutimo mikserom penasto puter sa šećerom i dodamo mleveni keks. Dodamo mlevene orahe, seckanu čokoladu, žele bombone. Po želji može i suvog grožđa natopljenog u rum. 

Zamesimo sa sokom od pomorandže. Podelimo na više delova.

Od jednog dela napravimo loptu sa stomak, na to manju loptu koja je glava probodemo štapićem za ražnjiće od glave do dole. Napravimo noge i ruke i namestimo. Stavimo u frižider da se stegne i ohladi.

Umutimo šlag i dodamo malo kakaoa da dobijemo braon boju.Stavimo u kesu za dekorisanje torte i koristimo nastavak sa kojim se pravi trava (ima punno sitnh rupica) manji nastavak (ja imam baš mali koji koristim za mednjake)

Napravimo njušku, sredinu uši i šape od fondana. Njušku sam pričvrstila čačkalicama. Uši su od keksa tipa noblica onaj deo gde nema rupice.



Нема коментара:

Постави коментар