naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

субота, 11. март 2023.

~ Rigo Janči ~

 Jedan od trdicionalnih mađarskih poslastica. Meni ispala kao šampita visoka 😄 zato sam smanjila u receptu slatku pavlaku da bude malo niža.



Potrebno je:

Za kore:

3 jaja 

70 gr šećera

60 gr brašna

20 gr kakao

Fil:

500 ml slatke pavlake

100 gr kvalitetne crne čokolade

50 gr mlečne čokolade

Glazura:

100 gr čokolade

2 kašike ulja

Priprema:

Za kore jaja razdvojimo i belanca umutimo u čvrst šam sa šećerom. Dodamo žumanca jedan po jedan i dalje muteći mikserom. Zatim polako sjedinimo i sa brašnom i kakaom. Sipamo u tepsiju 25x30 cm i na 180 stepeni ispečemo. Pečenu koru ostavimo da se ohladi. Koru presečemo na pola. Jednu polovinu ostavimo celu ta nam je donja a drugu isečemo na kockice 5 cm sa 5 cm.

Čokoladu za glazuru na pari otopimo sa uljem i namažemo na isečene kockice.

Dobro ohlađenu slatku pavlaku umutimo. Na pari otopimo čokolade i u to dodamo 1/3 umućene pavlake.(meni se tu stegla čokolada od hladne pavlake vratila sam na toplu ne vrelu ringlu i otopila čokoladu tada sam mikseom sjedinila sa ostatkom slatke pavlake). Pazimo da ne premutimo slatku pavlaku da ne počne da se pretvara u puter.

Čokoladnu slatku pavlaku namažemo na donju koru i od gore poređamo čokoladne kockice. Ostavimo u frižideru da se dobro ohladi.



Нема коментара:

Постави коментар