naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

субота, 3. фебруар 2024.

~ Krompir Ala Daniela ~

 Volim priloge na ovaj način jer kad imamo neko porodično okupljanje za sve nas spremim i rerni bez da se puno zadržavam u kuhinji. Često kad me moji momci pitaju šta pravim i kad po svom napravim nešto kažem im Ala Daniela 😉 onda znaju da nešto sam izmislila i videćemo kako će ispasti. 😁

Potrebno je:

oko 1kg očišćenog krompira

2 veća praziluka

250 gr kisele pavlake

250 ml pavlake za kuvanje

supa  2-3 kutlače

Priprema:

Praziluk očistimo i isečemo na kolutove. Na malo ulja prodinstamo i rasporedimo na dno djuvečare tepsije. Očišćeni krompir isečemo na taaanke lisitiće (ja imam secko i na njemu isečem na čips tanko) posolimo, pobiberimo i pospemo suvim začinima i rasporedimo po praziluku. Pomešamo kiselu i pavlaku za kuvanje sa supom (uglavnom kad ovo spremam kuvam nedeljnu žutu supu pa dodam od toga, može i kocka za supu da se prokuva) zalijemo preko krompira treba tek da ih pokrije netreba da plivaju. Pečemo na 200 stepeni da blago porumeni od gore. Ja probodem nožem pa ako lako prolazi pečeno je. Kad poslužujemo vruće onda nemože da se seče na kocke. Kad je mlako može se lepše seći.



Нема коментара:

Постави коментар