naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

недеља, 5. јануар 2014.

Čokoladna torta

Pošto su mi se recepti nagomilali zbog manjka vremena pogotovo od torti ovaj je sa sinčićevog prošlog rođendana ali sada kad mi prođe glavna sezona medenjaka nadoknadiću sve.Želja mu je bila da ima čokoladnu voz tortu i to je više meseci ponavljao.

Potrebno je:
Za koru: 12 jaja,12 kašika šećera,6 kašika brašna,2 kašike kakaa,2 prašak za pecivo,mleko za kvašenje kora.
Za fil: 250 gr putera ili margarina,250 gr prah šećera,3 kašike vrelog mleka,3 žumanceta,3 belanceta,200 gr otopljene čokolade.
Priprema se:
Pošto je po receptu bilo da umutimo sastojke i ispečemo od toga 2 kore koje ćemo posle preseći da ispadnu četiri kore.Meni to nikada nebudu četiri iste kore ja sam ih pekla jedno po jedno.
Znači umutimo 3 belanaca sa 3 kašike šećera dodamo jedno po jedno žumance (dalje muteći mikserom) dodamo mešavinu od 1,5 kašike brašna,1 kašike kakaa i pola kesice praška za pecivo.Sipamo u tepsiju obloženu papirom za pečenje i na 180 stepeni ispečemo.
Za fil po receptu su išla presna žumanca ali ja to isto nevolim ja sam ih na pari skuvala.
U šerpu na paru stavimo žumanca,dodamo mleko i šećer pa skuvamo.Kad je gotovo skinemo sa vatre i kad se ohladi dodamo umućen puter ili margarin i otopljenu čokoladu.Belanca umutimo u čvrst sneg i sjedinimo sa čokoladnim filom.Kore polijemo toplim mlekom (za sve četiri kore oko1,5-2 deci mleka) i filujemo ih sa čokoladnom kremom.
Ukrasimo po želji.
Recept je odavde.

2 коментара: