naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 27. јануар 2014.

Keks torta

Ova torta mi je draga iz tog razloga što su mi je moji muškarci napravili još prošle godine u aprilu za rođendan dok sam ja ležala sa sportskom povredom u krevetu (koji sam zaradila par dana pre toga kod sestre u svadbi).Zatvorili su se u kuhinju i sami napravili i išarali tortu ma medeni su mi bili.Lepo iznenađenje za 30.rođendan.


Potrebno je:
1/2 l mleka,2 pudinga od vanile,250 gr putera ili margarina,250 gr šećera u prahu,2 vanilin šećera,500 gr petit keksa,150 gr seckanih oraha,100 gr suvog grožđa,2 kesice šlaga.
Priprema se:
U pola litre mleka skuvamo 2 pudinga.Ostavimo da se ohladi.Posebno penasto umutimo margarin sa prah šećerom,pa dodamo u hladan puding.U to dodamo izlomljeni keks (na manje komade) seckane orahe i suvo grožđe (koje smo prethodno potopili) oni su umesto oraha i suvog grožđa (deca nisu htela) stavili 4 bananice koje su iseckali.Sve dobro promešati.Oblikovati tortu na tacni i ukrasiti umućenim šlagom.Ostaviti preko noći da se keks opusti.
Recept je odavde.


1 коментар:

  1. Volim i ja te brze i kremaste torte...bravo za tvoje muškarce...moji bi otišli u prodavnicu i kupili.

    ОдговориИзбриши