naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

четвртак, 25. јануар 2024.

~ Grašak sa jajima ~

 Ja sam imala domaći mladi grašak kad sam spremala i njima stvarno netreba puno da se skuvaju. 

Potrebno je:

50 gr slanine

1 glavica crnog luka

500 gr smrznutog graška

3 jaja

2 kašike parmezana

so i biber

Priprema:

Slaninu isekamo i propržimo dodamo sitno seckani crni luk i dinstamo. Dodamo grašak i dinstamo zajedno na većoj temperaturi pazimo da luk ne izgori ( u receptu je pisalo 4 minuta dinstati grašak ja volim da je jače kuvan i ja sam dinstala dok nije omekšao pod poklopcem ). Jaja umutimo sa parmezanom posolimo i pobiberimo. Dodamo jaja u grašak i pečemo dok se jaja ne ispeku. Poslužimo najbolje uz domaći hleb.

Savet; možete grašak obariti u slanoj vodi da nije skroz skuvana dobro ocediti i prodinstati par minuta sa lukom na jačoj vatri.



Нема коментара:

Постави коментар