naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

уторак, 23. јануар 2024.

~ Koljivo ~

 Koljivo jako volimo i mužić i ja ali nesetim se praviti preko godine sem za Slavu. Ja spremam na ovaj način. Ja koljivo spremam uveče jer preko noći je ona ušuškana u toplom i omekša i nabubri.

Potrebno je:

500 gr pšenice

150-200 gr šećera

2 vanilin šećer

1 mala kašikica cimeta

2 kašike meda

250 gr mlevenih oraha

70 gr suvog grožđa

Priprema:

Pšenicu operemo i stavimo u šerpu i nalijemo vode toliko da je 2 prsta iznad pšenica. Kuvamo ovako 30-45 minuta. Ako voda ispari u toku kuvanja dolijemo. Zatim šerpu stavimo na presaviijeno ćebe i dobro je ušuškamo. Tako ostavimo preko noći da nabubri i omekani. Sutra dan ujutru sameljemo na mašini za mlevenje mesa. Moje su krupne rupice na mašini i ja dva puta sameljem. Zatim dodamo med, vanilin šećer, cimet, mlevene orahe i šećer (ko koliko slatko voli ja stavim malo manje nevolim da je preslatka) dobro pomešamo i sipamo u činiju iz koje ćemo je poslužiti. Pokrijemo je mlevenim orasima da se nesuši i dekorišemo polovinama oraha i suvim grožđem.





Нема коментара:

Постави коментар