naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 2. децембар 2013.

Lepinje sa roštilja

Od kad sam prvi put ispekla ove lepinjice na roštilju uz meso od tada kad god pečemo roštilj obavezno i njih pečemo.

Potrebno je:
Starter:
200 gr brašna,10 gr kvasca,1 kašičica soli,1 deci vode.
Testo:
300 gr brašna,2 kašičice soli,3 kašike ulja,oko 1 deci jogurta.
Starter sam umesila uveče i na hladnom sam ostavila da odmara do ujutru.
Ujutru sam dodala brašno,ulje,so i oko 1 deci jogurta.Dobro umesila i ostavila da se odmori.Kad se dupliralo razvlačimo i ispečemo na roštilju.Netreba roštilj podmazati neće se zalepiti.Ja sam svaku razvukla stavila na tacnu 2 pobrasnjala pa stavila 2 na njih pa malo pobrasnjala...i tako redom.Iznela ih tako i samo ispekla.
Recept je odavde.

Нема коментара:

Постави коментар