naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 2. децембар 2013.

Piletina u žutom ogrtaču

Drugi deo piletine sam ovako spremila.Moj deda je ovako vole i svake nedelje smo imali na stolu ovako pohovane šnicle.Dugo godina ih nisam spremala,pa kad su mi žumanca preostala od druge polovine belog mesa znala sam da ću ih ovako spremiti.Drage uspomene mi je probudio.

Priprema se:
6 šnicli od belog mesa,4 žumanaca,1 jaje,so,biber,1 kašika kukuruznog brašna,1-2 kašike brašna,ulje.
Priprema se:
Šnicel posolimo i pobiberimo.Žumanca i jaja umutimo sa malo soli i bibera,pa dodamo kukuruzno brašno i 1 kašiku brašna (ako je potrebno dodamo još brašna) treba da bude gušća smesa od palačinke.Šnicle umočimo u tu smesu i ispržimo u vrelom ulju da ima zlatno žutu boju.

Нема коментара:

Постави коментар