naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

недеља, 1. децембар 2013.

Musaka od boranije

Boraniju nisam volela u detinjstvu.Zavolela sam je kad sam ja počela da kuvam i kad sam ga spremala kako meni odgovara.Na ovaj način najviše volimo.

Potrebmo je:
1 kg  boranije,mirođije,so,2-3 čena belog luka
1 glavica crnog luka,500 gr mlevenog mesa, začin,biber   
5-6 kom barenih jaja,400 gr kom pavlake
Priprema se:
Boraniju obarimo u vodi sa mirođijom, soli,biberom i sitno seckanim belim lukom .Kad se skuvalo ocedimo i ostavimo sa strane.
Iseckamo crni luk prodinstamo na malo ulja dodamo meso i propržimo sa začinom.Jaja skuvamo u ljusci i očistimo.
U podmazanu tepsiju sipamo polovinu boranije namažemo sa pavlakom, sipamo meso, poređamo preko jaja isečen na kolutiće pa ponovo boranija i odgore pavlaka razmućena sa malo mleka.Zapečemo u rerni.

Нема коментара:

Постави коментар