naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 27. новембар 2013.

Kasetice

Sinčiću su mi se jako dopale.Stvarno liče na kasete a u moje doba još sam sa njih slušala pesme.Kad sam videla u casopisu Dobra Hrana znala sam da treba da je spremim i prva prilika je bila za Slavu.Evo sad vam prenosim i recept.

Potrebno je:
300 gr šećera,2 deci vode,300 gr mlevenog keksa,200 gr mlevenih oraha,150 gr putera,3 lista manjih oblatni,18 komada rolera,100 gr čokolade.
Priprema se:
Vodu,šecer i puter stavimo da prokuva.U vrelo dodamo mlevene orahe i keks,podelimo na 2 dela jedan ostaje takav a u drugi dodamo izlomljenu čokoladu.
Filujemo:Oblanda+pola čokoladnog fila+oblanda+beli fil+6 rolera u red i tako u tri reda (ređamo ih jednu iza druge pa tako 3)+druga polovina čokoladnog fila+oblatna.
Ja sam promašila kod rolera sam obrnuto stavila filove ali dobro je sad već.

Нема коментара:

Постави коментар