naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 27. новембар 2013.

Bajadera sa karamel bombonama

Ovaj kolac mene nesto specijalno nije oduševio.Količinu šećera u njemu sam smanjila za 100 gr i onda mi je bio presladak pritom mi nije bio nešto ni čvrst...Ali objavicu ga jer su ukusi različiti moja tetka (ona kad pravi kolače šećer u njima poveća makar za pola) se oduševila njoj je bio taman i recept je odmah tražila da joj napišem.

Potrebno je:
3 jaja,300 gr šećera (ja sam stavila 200 gr),200 gr karamel bombona,250 gr putera ili margarina,300 gr mlevenog plazma keksa.
200 gr čokolade za kuvanje i 6 kašika ulja.
Priprema se:
Na pari skuvamo jaja.karamel bombone i šećer.Kad se skuvalo skinemo sa vatre dodamo puter i mešamo dok se ne otopi.Kad se otopilo dodamo mleveni keks i dobro promešamo.Sipamo u dublju tepsiju koju smo obložili samolepljivom alufolijom.Čokoladu otopimo sa uljem i sipamo preko. Ostavimo na hladnom da se stegne.
Recept je odavde.

Нема коментара:

Постави коментар