naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 27. новембар 2013.

Limun bajadera

Jako volim bajadere razne zbog lakog spremanja i što u ovom ima mleka u prahu jer ja ga mnogo volim.

Poterbno je:
1.deo: 250 g šećera u prahu,400 gr mlevenog keksa,125 g putera,sok od 1 limuna,1 deci mleka.
2.deo: 100 g čokolade,4 kašike ulja.
3.deo: 400 g šećera,1 deci vode,150 g putera,250 g mleka u prahu.
Priprema se:
Za prvi deo puter umutimo sa prah šećerom,dodamo keks,limunov sok i mleko,dobor sjedinimo i na tacni formiramo koru debljine 1 cm.Istopimo čokoladu sa uljem i prelijemo preko kore i stavimo u frižider da se stegne.Za treći deo šećer i vodu na laganoj vatri stavimo da vri 7 minuta,skinemo sa vatre i dodamo puter pa mešamo da se otopi dodamo mleko u prahu i mutimo da se sjedini i prelijemo preko stegnute čokolade. Stavimo u frižider da se dobro stegne.
Ja sam imala taj peh da sam kupila zamenu za mleko u prahu (nisam ni znala da postoji) i taj treći deo mi je bio malo tečan ali imam mali keramicki pekač u koju sam ugurala i u tome se steglo.
Recept je odavde.

6 коментара:

  1. Ima dosta materijala, molim te napiši na koju veličinu si je formirala, otprilike.
    Baš mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. март 2015. 05:04

    Greška u drugom dijelu, vjerojatno ide 4 žlice ulja u čokoladu a ne mljeka. Nadam se da ne griješim ja, jer se u pripremi ne navodi mljeko već ulje.

    ОдговориИзбриши
  3. Izvini molim te, jos jednom, sto se ovako cesto javljam, ali tvoji kolaci i torte me prosto odusevljavaju. Interesuje me, napsala si da si koristila zamenu za mleko u prahu. Meni je realno, samo mleko u prahu, neizvodljivo da kupujem, pogotovo kada mi treba vise vrsta kolaca. Znas i sama koliiko kosta, em da je tesko naci kvalitetno. E sad, videla sam i ja zamenu za mleko u prahu, proizvodjaca LUCAR, 200g je oko 100 din, pa me zanima kakvo je tvoje iskustvo sa njim. Ti kazes da ti se malo izlilo, da li da probam oonda da povecam kolicinu te zamene za mleko u prahu, tipa da stavim 300g, a da malo smanjim secer, da mi ne bude preslatko. Sastavljam listu kolaca za Vaskrs, pa mi je jako bitan tvoj odgovor, posto obozavam bas sve vrste bajadera. Veliko tii hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju moji kolači. Nesećam se proizvođača zamene za mleko u prahu. Moje iskustvo je loše sa njima. Kod nas (malo selo u Vojvodini) ima odlično mleko u prahu u zdravoj hrani na merenje. Raspitajte se u tim radnjama. Ja neznam dali da povećavate nisam tako radila.

      Избриши