naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 25. новембар 2013.

~ Krofne ~

Kao što sam rekla već prvo ću da prepišem meni neke drage recepte da mi budu ovde na jednom mestu.


1 kg brašna
500 ml mleka
50 gr kvasca
125 gr putera
3 jaja
100 gr šećera
1 rakijska čašica rakije
prstohvat soli
ulje
prah šećer
nadev po ukusu ja sam koristila džem,eurokrem i puding.

U jednu činiju stavimo brašno dodamo prstohvat soli,jaja,čašicu rakije(rakija mu nemenja ukus ali zbog nje a i alkohol ispari ali krofne nebudu masne),dodamo kvasac koji smo stavili u mleko da nadođe,otopljen puter i toplo mleko.Sa varjačom ga dobro izlupamo(ja sam malo varala i prvo mikserom mutila pa onda lupala varjačom).Lupamo dok testo nepostane sjajno i dok nebude bilo mehurića,tad će se već odvajati i od činije i od varjače.Pospemo ga sa malo brašna i ostavimo da nadođe na duplo(ja sam ga ostavila oko sat vremena).Sa brašnom posutoj dasci razvučemo na prstipo debljine.Velikom modlom ili čašom vadimo krofne,ostavimo 5-10 minuta i onda pečemo u dubokom ulju.U ulje stavimo samo po par komada(da ne rashladi suviše ulje) poklopimo poklopcem pečemo 2 minuta pa ih okrenemo i bez poklpoca pečemo da porumeni.Ako je suviše jaka vatra onda mu se sredina neće ispeći.Pecimo ga u dubokom ulju jer inače nam neće biti lepe krofne.Vrele ih pospemo sa prah šećerom i punimo željenim filom.

Нема коментара:

Постави коментар