naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 27. новембар 2013.

Limun bajadera

Jako volim bajadere razne zbog lakog spremanja i što u ovom ima mleka u prahu jer ja ga mnogo volim.

Poterbno je:
1.deo: 250 g šećera u prahu,400 gr mlevenog keksa,125 g putera,sok od 1 limuna,1 deci mleka.
2.deo: 100 g čokolade,4 kašike ulja.
3.deo: 400 g šećera,1 deci vode,150 g putera,250 g mleka u prahu.
Priprema se:
Za prvi deo puter umutimo sa prah šećerom,dodamo keks,limunov sok i mleko,dobor sjedinimo i na tacni formiramo koru debljine 1 cm.Istopimo čokoladu sa uljem i prelijemo preko kore i stavimo u frižider da se stegne.Za treći deo šećer i vodu na laganoj vatri stavimo da vri 7 minuta,skinemo sa vatre i dodamo puter pa mešamo da se otopi dodamo mleko u prahu i mutimo da se sjedini i prelijemo preko stegnute čokolade. Stavimo u frižider da se dobro stegne.
Ja sam imala taj peh da sam kupila zamenu za mleko u prahu (nisam ni znala da postoji) i taj treći deo mi je bio malo tečan ali imam mali keramicki pekač u koju sam ugurala i u tome se steglo.
Recept je odavde.

4 коментара:

  1. Ima dosta materijala, molim te napiši na koju veličinu si je formirala, otprilike.
    Baš mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. март 2015. 05:04

    Greška u drugom dijelu, vjerojatno ide 4 žlice ulja u čokoladu a ne mljeka. Nadam se da ne griješim ja, jer se u pripremi ne navodi mljeko već ulje.

    ОдговориИзбриши