naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

среда, 27. новембар 2013.

Kokos kocke ili čupavci

Kokos mnogo volim,a klasične kokos kocke su mi jedne od omiljenih.Ovaj put sam spremila obične čupavce i obrnute sa spolja bele a unutar crne.Obe varijante su mi odlične.

Potrebno je:
Testo:300 g šećera,50 g putera,2 jaja,2 kašike meda,2 deci mleka,1 prašak za pecivo,320 g brašna,1 kašika kakaa.
Čoko umak:150 g putera,150 g šećera,50 ml mleka,20 gr kakaa,100 g kokosa.
Umak od slatke pavlake:200 gr bele čokolade,150 ml slatke pavlake,100 gr kokosa.
Priprema se:
Testo:Penasto umutimo šećer,jaja,puter i med dodamo mleko,prašak za pecivo i brašno.Podelimo na dva dela jedan ostaje žut u drugi dodamo kašiku kakaa (ja sam dublju tepsiju podelila na dva dela sa kartonom koji sam obložila alufolijom i ispekla oba od jednom).Obložimo tepsiju papirom za pečenje sipamo testo unutra i ispečemo na 180 stepeni.Kad se testo ispeklo i ohladilo isečemo ga na kocke.
Za čokoladni umak sve otopimo i umočimo žuto testo pa obložimo kokosom.
Za umak od slatke pavlake isto sve otopimo i umočimo u nju crne kocke i njih obložimo kokosom.


Нема коментара:

Постави коментар