naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 25. новембар 2013.

~ Lego torta sa jagodama ~

Ukrašavanje sam videla kod Minje i dopala mi se činila mi se da nije jako teška i pošto mi sin obožava kocke zato sam je uradila. Nemoram reći koliko je bio oduševljen a i drugari kad su ga videli.Ovo mi je druga fondan torta i nije profesionalna ali sam zadovoljna.

Potrebno je:
Testo: 3 piškote od po 5 jaja.
1.Fil: 300 gr smrznutih jagoda,2 deci vode,3 kašike šećera,1 puding od jagode.
2.Fil:1 litar mleka,3 pudinga od slatke pavlake,10 kašika šećera,250 gr putera,100 gr seckane bele čokolade,2,5 deci slatke pavlake.
Priprema se:
Ispećemo 3 piškote od po 5 jaja.
1.Krema:Jagode sa vodom i šećerom prokuvamo i dodamo puding razmućen u malo vode i skuvamo.
Ispečene kore prelijemo svaku sa 1 deci mleka.Vreo fil od jagode podelimo na dve kore i ravnomerno razmažemo.
2.Krema:U litru mleka skuvamo puding sa šećerom.Ohladimo ga.Penasto umutimo puter i dodamo u hladan fil.Slatku pavlaku umutimo u čvrst sneg.
Na donju koru namazanu sa filom od jagoda namažemo pola fila od slatke pavlake i pospemo sa polovinom seckane čokolade i na to pola umućene slatke pavlake.Stavimo i drugu koru sa filom od jagoda i druga polovina fila od sltake pavlake pa ostatak seckane čokolade i na to umućena slatka pavlaka.Poklopimo sa trećom korom i ukrasimo.
Ja sam ukrasila sa fondanom.Prvo sam celu tortu presvukla belim fondanom.Onda sam ostatak fondana podelila i obojila,sekla sam ih na veličine 3x3 i 6x3 cm.A "tačkice"odgore vadila slamčicom.Uz pomoč vode sam kocke lepila na beli fondan a na njih sam lepila tačkice.

Нема коментара:

Постави коментар