naslovna slika

naslovna slika
Vanilica

понедељак, 25. новембар 2013.

~ Pogačice sa čvarcima ~

Volim mnogo pogačice pogotovo kako ih je moj deda pravio da ih je zasecao odgore na male kockice i dooobro i pobiberio.Odkad ja spremam ove pogačice i ja ih tako pravim.Nedavno na netu sam naletela da je neko od ovog testa pravio i kifle e pa to je onda mene vec zaintrigiralo.Napravila sam i mnogo podsecaju po ukusu (a po izgledu sam isto i spremala) kao i kilice sa salom.

Potrebo je:
1 kom kvasca,2 kašičice šećera,2 kašičica soli,3 deci mleka,3 kašike ulja,brašna po potrebi
oko 300 gr samlevenih čvaraka,1 jaje,biber,so.
Priprema se:
Od potrebnih stvari za testo zamesimo klasično kiselo testo i ostavim da se odmori dok se ne duplira.Kad se testo nadiglo tanko ga razvučemo i rasporedimo po njemu čvarke koje smo samleli na mašini za mlevenje mesa i posolimo ako cvarci nisu slani (ako pravimo i kifle onda solimo na kraju).Savijemo testo odgore do sredine od dole na tu sredinu s leve strane na sredinu i sa desne strane na sredinu savijemo.Ostavimo oko 15 minuta da se odmori.Ponovo ga razvučemo (ako zelimo i kiflice odsečemo jedno parče isečemo na veće kocke i na svaku sredinu stavimo čvrsci pekmez i skupimo diagonalne ćoskove) odgore ga malo zarežemo nožem na kocke namažemo jajetom pospemo sa solju i mlevenim crnim biberom i sa modlom vadimo.Ređamo u podmazan pleh i pečemo dok ne porumene. Ispečene kiflice uvaljamo u prah sećer.
                           

Нема коментара:

Постави коментар